assalamualaikum.. dan hai semua....tarikh hari ini ialah 25 februari 2012.tarikh ini tak bawak ape2 makna pun pada aku.kerana tak ada benda bersejarah dan menarik pun berlaku pada tarikh 25 februari.namun,25 februari 2012 membawa makna yang sgt mendalam pd aku.kenapa? kerana pada tarikh ni abangku telah datang ke hostelku.(kami tinggal di hostel berlainan di bumi moscow ni)dan tak inform ape2 pun...jadi agak terharulah.ouhh,rupa rupanya ami datang bawak buku2 second year yang akan aku guna untuk sem 2 ni.(ami ialah panggilan utk abangku yang asal namanya shamsul fahmi)..hmm banyak betul buku kakak2 dan abang2 senior ni..rajinnye semua :) dan ingatkan sampai situ je,tup tup aku dapat kek.what is this?today is 25 feb.not 21 feb which is the actual date aku lihat dunia ni.tapi kata abang aku,"ami saje je bagi lambat sket,sebab ami tahu dah imah akan tanya"..HAHA GELAK BESAR..aku memang suke menunggu ape yang akan aku dapat bile birthday..hmmm..ternyata semua orang licik.semuanya wish 2 hari selepas,3 hari selepas...hari yang betul hanya layanan mesra semata-mata..sedih tak terkira...mulut ternganga tanpa ada bicara... sebenarnya aku nak letak gambar kek tu,tapi tak dapat upload malam ni.gambar pun main google je..takpe those pictures will be inserted in the next entry..okay jam kat rusia ni menunjukkan pukul 12.45 am.masa untuk berhibernasi!!! assalamualaikum :)

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment