Assalamuaaikum...apa khabar semua?naimah seronok hari ni alhamdulillah.. hari lahir pada tahun 2013 sangat seronok...sebab dapat banyak kek!!hari tu dapat surprise dari kawan2 satu batch,lepas tu dapat surprise cake dari abang saya.then dapat barang kemas habib jewel gitu dari roommates..alhamdulillah sesungguhnya nikmat Allah tu banyak sangat..tu yang paling zahir dah tu...

Hari ni aku pegi join usrah lepas habis semua kelas dan kuliah kira2 dalam pukul 6 petang.Usrah berjalan lancar dengan naqibah kami kak adibah syafiqah shafee dan kak nurul afiqah. hmm...tak sangka mereka pun nak celebrate bday i jugak..mereka pun belikaan kek and banyak sangat hadiah2nye....ya Allah,terima kasih kau temukan aku dengan kakak2 ni yang baik dan sangat penyayang.semoga aku pun jadi macam tu dengan adik2 junior lepas ni....amiin...

hari dah jauh malam...lain kali pulak ye..ni nak bagi tengok gambar sket..tengoklah..



ni waktu usrah,dapat kek comel ni yang berlilinkan 19 batang...(umur saya kini!!)



surprise cake from ami my brother and not so surprise bday party from friends :)



juga sempat membuat my own mug cake.specially for me.
THANKS KAK HIKARU HOSHI ..<3


So terima kasih kepada semua yang sudi meraikan insan tak seberapa ni...semoga hari-harimu bertambah ceria..ameen.. wasalam :)

{ 2 comments... read them below or add one }

Ardilla Noorezan said...

naimah kau tengok skype tak? Aku wish kau kat skype haritu :(

pinkelabu said...

ardilla,,tak tengok la...sorry ..thanks dylla..eh,nak skype jugak ngn kau skali...next time kalau free skype eh jom2..:)

Post a Comment