madam ionkina is my mother


Mungkin semua macam,siapa madam ni??name pun dah macam rare gile..
memang rare pun sebab nama macam ni tak dapat nk jumpa kat negara kita
insha Allah kat rusia berambak boleh dapat,sebab kebanyakan diorang ni duk ulang nama yang sama start dari moyang campai ke cicit mereka..

SIAPA ITU MADAM IONKINA??

HAHAHA...beliau ni sebenarnye lecturer fisiologi aku kat sini..beliaulah yang bertanggungjawab mengajar aku subjek ni,dan bertanggungjawab jugak untuk pastikan aku berilmu fisiologi sepenuhnya..(itu tanggungjwab diri sendiri naimah,)

Ok meh nak cite...aku sebenarnya happy sangat hari jumaat hari tu sebab akhirnya aku dah dapat zachut untuk subjek fisiologi ni buat sem 1.(kalau nak tau,zachut tu macam kredit la kalau kat mesia kita ha..)selagi tak zachut semua subjek yang kita ambik,selagi tu lah kita masih tak layak untuk sit for final exam.

Madam ionkina ni,menurut soksek2 seniors,beliau ni legend untuk subjek fisio ni.for short kita panggil fisio lah semua ye..kalau ambik colloq dgn other lecturers,mereka akan tolerant jugak kalau student tak dapat jawab siket2.tapi kalau dgn madam ni,dia hanya akan terima ayat dalam nota dia sahaja.contohnye,ayat dalam nota dia berbunyi 'the process is conducted by this blabla..'.tapi kalau kita jawab 'the process is done by blabla..' SALAH TERUS.GO BACK AND STUDY.

Kosa kata baru.
colloq : (small test yang diadakan setiap kali habis belajar satu chapter)

Namun,setelah berhari2 duk hadap ke fisio ni,akhirnya pada jumaat yang lalu,maka passlah diri ini untuk semester 1..alhamdulillah,and starting from that point,i begin to love physiology especially my one and only full of sarcasm techer,MADAM IONKINA.
sekian.


google pun simpan gambar dia tau tak...tapi ngan senior2 la..aku mmg takde la kan,,


{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment